עורך דין בפתח תקווה

אם אתם מתגוררים בפתח תקווה והחלטתם להתגרש, במידה והתהליך לא הולך בצורה טובה והוא גובל בחילוקי דעות רבים ואי הסכמה על נושאים מהותיים, כנראה שהגיע זמנכם לשכור את שירותיו של עורך דין בפתח תקווה המתמחה בדיני משפחה בכלל ובתחום הגירושין בפרט. תהליך גירושין הוא תהליך לא קל וכאשר כל אחד מהצדדים רוצה להשיג את מה שהוא דורש בתהליך זה, אין מנוס מלהיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום.

במה עוסק עורך דין בתהליך גירושין

בתהליך גירושין לא פעם ישנן אי הסכמות רבות לגבי נושאים מהותיים כגון: משמורת על הילדים- משותפת או רק של אחד ההורים, הסדרי ראיה של ההורה עם הילדים, גובה תשלומי מזונות וכמובן- חלוקת הרכוש המשותף. ישנם בני זוג אשר מנסים להגיע להסכמות בנושאים הללו באופן עצמאי או באמצעות תהליך גישור. אולם, ישנם לא מעט זוגות אשר הרצונות שלהם בקשר לדברים הללו, שונים ומנוגדים לחלוטים אלו מאלו. כל צד מהזוגות הללו שוכר לעצמו את שירותיו של עורך דין הבקיא בתחום הגירושין. תפקידו של עורך הדין הוא להגיש תביעות ובכל נושא ונושא הרלוונטי לדיון בבית המשפט ולהציג כתב הגנה בהתאם לתביעת הצד השני, לייצג את הצד בבית המשפט בצורה הטובה ביותר בכדי שהשופט או השופטת העומדים בראש המשפט יפסקו לטובתו, בתהליך כולו אוסף עורך הדין ראיות לטובת הצד שלו, משיג את ההוכחות הרלוונטיות לטענותיו ובאופן כללי עושה את כל מה שניתן לעשות בכדי שהצד אותו הוא מייצג יצא כשידו על העליונה מהמשפט.

כיצד תבחר עורך דין בפתח תקווה

במידה ואתה מחפש עורך דין בפתח תקווה אשר ייצג אותך בתהליך גירושין, חשוב מאוד לברר היטב בטרם בוחרים את עורך הדין, איזה עורכי דין עוסקים בתחום הרלוונטי לך, לאחר מכן חשוב לשמוע המלצות חיוביות על עורך הדין וכן לבדוק היטב מהו הותק והניסון אשר יש לו בתחום וכמה הוא מוצלח כאשר הוא מייצג צד כלשהו בתהליך גירושין.

בכדי להשיג את מה שרלוונטי לך, אין להתפשר על מקצועיותו ואיכותו של עורך הדין ויש לבחור את עורך הדין הטוב ביותר בפתח תקוה בתחום דיני משפחה.