מה הם ההתמחויות של עורכי דין תעבורה

לימודי משפטים כוללים התמחות בחום ספציפי. לאחר השלמת לימודי המשפטים נדרש סטודנט למשפטים לבחור תחום התמחות, ולהתמחות בו במסגרת שהות באחד ממשרדי עורכי הדין המומחים בתחום שבחר. אחד התחומים המבוקשים ביותר עבור סטודנטים לעריכת דין הינו תחום התמחות בדיני תעבורה. בכל משרד ניתן דגש על תחומים ספציפיים, ולכן בחירת המשרד בו תבוצע ההתמחות חשובה ביותר. עורך דין דיני תעבורה באשדוד היו עורך דין אשר סיים בהצלחה לימוד משפטים תוך התמחות בדיני תעבורה, ועבר בהצלחה את מבני הלשכה.

מי זקוק לעורך דין תעבורה

נהגים "נורמטיביים" רבים שוגים מעת לעת ומוצאים את עצמם מואשמים בביצוע עבירות תנועה. סיטואציה בה שוטר עוצר נהג וטוען כי הנהג עבר עבירת תנוע יכולה להיות מאוד לא נעימה ומאוד מלחיצה. במקרים כאלו מומלץ שלא לנסות להתמודד באופן עצמאי עם המצב, וחשוב לקבל סיוע. עורך דין תעבורה באשדוד יוכל לספק הסבר על התהליך אותו צפוי הנהג לעבור בבית המשפט, לבחון את הראיות שהוצגו על ידי התביעה, לבדוק את תקינות הבדיקות ו/או המכשירים שמוצגים במסגרת הראיות, לגבש עם הנהג המואשם דרך פעולה מול בית הדין, לייצג את הנאשם בבית המשפט ועוד.

עבירות תנועה נפוצות

עורכי הדין לתעבורה מתמחים במגוון רחב של סוגיות הנוגעות לדני התעבורה. יחד עם זאת, קיימות מספר עבירות תנועה שכיחות ונפוצות. מאידך, אין עבירת תנועה שלא ניתן להתייעץ בגינה עם עורך דין תעבורה באשדוד, ובכך יתרונם של עורכי הדין המתמחים בתחום זה.

נהיגה בשכרות

על פי תקנות התעבורה נקבע כי מותר לשטר לעצור נהג ולבקש ממנו לעבור בדיקות שכרות. על פי פקודת התעבורה נקבע כי נהג מוגדר שיכור באם נמצא כי קיימת בגופו כמות אלכוהול גבוהה מהמותר. את כמות זו בודק השוטר באחת או יותר מהבדיקות הבאות: בדיקת מאפיינים, בדיקת נשיפה, בדיקת דם.

פסילות מנהליות

ישנן כמה סיטואציות ומספר עבירות אשר בגינן יכול שוטר לדרוש פסילת רישיון מנהלית. את הפסילה של הרישיון יכול לקבוע קצין משטרה בכיר. בכל מקרה של פסילת רישיון מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה.המרצה: אודי נוז